Kultni BMW 328 ove godine slavi 75 godina postojanja a tim povodom je predstavljen novi koncept ovog sportskog automobila koji se smatra jednim od najatraktivnijih u istoriji automobilizma. “BMW” je u Italiji na jezeru Komo, predstavio koncept “BMW 328 Hommage”. U pitanju je ekstremno otvoren sportski dvosed koji neodoljivo podseća na trkača iz 1936. godine, ali u modernijoj interpretaciji. Stari model koji između ostalog drži rekord za najvišu prosečnu brzinu u trci Mille Miglia (165,62 km/h) težio je 780 kilograma. Konstruktori su uspeli i da koncept bude težak isto toliko, ali su magnezijum i aluminijum iz stare konstrukcije u novom roudsteru zamenjeni ugljičnim vlaknima. Trebalo bi da ga pokreće 3.0 litarski motor sa šest cilindara, za sada nepoznatih karakteristika. Pretpostavlja se da će “BMW 328 Hommage” ostati samo na konceptu i ne ući u proizvodnju.
Kultni BMW 328 ove godine slavi 75 godina postojanja a tim povodom je predstavljen novi koncept ovog sportskog automobila koji se smatra jednim od najatraktivnijih u istoriji automobilizma.
“BMW” je u Italiji na jezeru Komo, predstavio koncept “BMW 328 Hommage”. U pitanju je ekstremno otvoren sportski dvosed koji neodoljivo podseća na trkača iz 1936. godine, ali u modernijoj interpretaciji.
Stari model koji između ostalog drži rekord za najvišu prosečnu brzinu u trci Mille Miglia (165,62 km/h) težio je 780 kilograma. Konstruktori su uspeli i da koncept bude težak isto toliko, ali su magnezijum i aluminijum iz stare konstrukcije u novom roudsteru zamenjeni ugljičnim vlaknima.
Trebalo bi da ga pokreće 3.0 litarski motor sa šest cilindara, za sada nepoznatih karakteristika.
Pretpostavlja se da će “BMW 328 Hommage” ostati samo na konceptu i ne ući u proizvodnju.